معرفی دوره بازاریابی و فروش پیشرفته
کارگاه کوچینگ بازاریابی و فروش پیشرفته با استفاده از بازیهای هدفمند و اجرای تعاملی، فراگیران را با ابزاری جدید و قدرتمند آشنا و مجهز میکند تا با ایجاد یک رابطه حمایتی از طریق پرسش، گوش دادن، بازخورد دادن، کمک کند تا اهدافی را برای تغییر مشخص کنند و راههای سریع رسیدن به اهداف خود را پیدا نمایند و از این طریق، مهارتهای رفتاری و کارایی خود را بهبود بخشند.
در این کارگاه که در یکی از بهترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای مشهد، آموزشگاه انتخاب در حال برگزاری می باشد، فراگیران مهارتهای کوچینگ و فروش پیشرفته خود را پرورش داده و میتوانند با انگیزهی شخصی به شیوهای مؤثرتر، تیمهای کاری خود را رهبری کنند که در نتیجه باعث افزایش اثربخشی هزینهها و عملکرد سازمان میشود. همچنین خواهند آموخت چگونه زمانی که مجبور هستند کارهای متعددی را پیگیری کنند، تمرکز خود را از دست نداده و با دیدن تصویر بزرگتر از فعالیت، بلافاصله روی نواحی خاصی تمرکز نمایند. در این کارگاه، فراگیران خواهند آموخت چگونه بر موانع ذهنی خود برای توسعه فروش غلبه نموده و کسب و کار خود را توسعه دهند و چگونه باورهای محدود کننده را شناسایی و اصلاح نماید تا بتواند هوشمندانه کسب و کار خود را مدیریت نماید.
سرفصل های دوره فروش پیشرفته
فروش پیشرفته چیست؟
فروش پیشرفته چه کاری متفاوت از سایر روش های توسعهای و حمایتی دیگر انجام میدهد؟
فواید بازاریابی و فروش پیشرفته؟
شایستگیهای یک بازاریاب خوب چیست؟
چرخهی یادگیری بازاریابی و فروش
چه زمانی برای فروش مناسب است؟
افزایش اگاهی و ایجاد یک مسئولیت
دیدگاه بازاریاب
توسعه و تقویت نوآوری و تفکرات خلاقانه
ارتباطات
زبانهای کلامی و غیر کلامی
مهارتهای بازخورد دادن
شخصیت شناسی مشتریان
مهارتهای فروش حضوری
مدلGROW
تعیین اهداف
تعیین حقایق
ارائه گزینه ها
یافتن مسیر
پرسشگری:
- پرسیدن سؤال قدرتمند و معنادار
- شناسایی نوع سؤال و زمان استفاده از آن
- گوش دادن فعال
- گوش دادن در سطوح مختلف
- درک احساس و ارزشهای غیر کلامی طرف مقابل
فروش به شیوه کوچینگ
- کیمیاگری بر روی مشتری (تبدیل مشتری بالقوه به بالفعل)
- تجزیه و تحلیل رفتار خریدار
- چگونه دیدگاه یک کوچ را به مهارتهای فروش وصل کنیم؟
- چگونه در سبک رهبری خود کوچینگ را بکار بگیریم!
متدولوژی اجرا
- کارگاه آموزشی تعاملی با ترکیبی از آموزش و تمرین
- استفاده از بازی سازی (Gamification)
- تمرین و کوچینگ در محیط تمرینی
- ارائه پرسشنامههای مناسب
- نمايش فیلم
گزینه های اختیاری
جلسه Follow Up پس از سه ماه
4 ساعت کوچینگ فردی برای شرکت کنندگان پس از برگزاری کارگاه به شیوه حضوری یا آنلاین
مخاطبین
کارشناسان و مدیران بازاریابی و فروش و علاقه مندان به مبحث کوچینگ بازاریابی وفروش
مدارک اعطایی
مدرک معتبر بین المللی و رسمی و دوزبانه توسط آموزشگاه فنی و حرفه ای انتخاب