دوره تخصصی صفر تا 100 آموزش برنامه نویسی پایتون

دوره تخصصی آموزش برنامه نویسی پایتون را در بهترین آموزشگاه فنی و حرفه ای در مشهد بنام آموزشگاه انتخاب مشهد بگذرانید، ما دوره آموزش برنامه نویسی پایتون Python را با بهترین اساتید و به صورت بازارکاری به مخاطبین خود ارائه میدهیم.

اگر به دنبال دریافت مدرک معتبر بین المللی برنامه نویسی  پایتون هستید میتوانید با گذراندن کلاس برنامه نویسی پایتون با مدرک بین المللی پایتون در آموزشگاه فنی و حرفه ای انتخاب در مشهد قادر به دریافت مدرک باشید.

یکی از اصلی ترین تفاوت های ما با سایر آموزشگاه های آموزش پایتون در مشهد، قیمت کلاس آموزش برنامه نویسی پایتون می باشد. شهریه دوره برنامه نویسی پایتون در آموزشگاه فنی و حرفه ای اتخاب در مشهد بسیار کمتر از سایر آموزشگاه ها بوده و به صورت بازار کاری و عملی و پروژه محور در 4 فصل کامل تدریس میگردد.

زبان برنامه نویسی پایتون (Python) یک زبان برنامه نویسی همه منظوره،شی گرا و مفسر، داینامیک است که می توان از آن در نرم افزار ها و تکنولوژی های متنوع بهره برد.

پایتون مدل‌های مختلف برنامه نویسی (از جمله شیء گرا و برنامه نویسی دستوری و تابع محور) را پشتیبانی می‌کند

و برای مشخص کردن نوع متغییرها از یک سامانه پویا استفاده می‌کند.

شما عزیزان با شرکت در آزمون فنی و حرفه ای بین المللی پایتون و دریافت مدرک معتبر بین المللی برنامه نویسی پایتون در مشهد به آسانی میتوانید مهاجرت کرده و در کشور هایی همچون ایتالیا و 187 کشور دیگر دنیا مشغول به کار شده و کسب درآمد نمایید.

در بهترین آموزشگاه فنی و حرفه ای در مشهد حرفه ای آموزش ببینید – زیر نظر اساتید برجسته کشور در آموزشگاه فنی و حرفه ای انتخاب در مشهد

دوره آموزشی برنامه نویسی پایتون

آموزشگاه فنی حرفه ای انتخاب مشهد کلاس پایتون و دوره پایتون فنی حرفه ای در مشهد را با بهترین اساتید آموزش پایتون که جزو نخبه های ایران هستند و در همین زمینه در حال فعالیت هستند به مخاطبین و هنرجویان عزیز خود ارائه میدهید. در کلاس پایتون شما میتوانید به صورت  حضوری قادر به یادگیری صفر تا صد این زبان برنامه نویسی بوده و سوالات خود را مطرح نمایید.

ما در آموزشگاه فنی و حرفه ای انتخاب مشهد کلاس پایتون را با سرفصل هایی مطابق سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار می نماییم، همچنین مدرک فنی حرفه ای پایتون را نیز به هنرجویان خود پس از دریافت آزمون و کسب نمره قبولی هنرجو ارائه میدهیم.

تمامی سرفصل های آموزشی این دوره مطابق دوره پایتون در مجتمع آموزشی فنی و حرفه ای انتخاب مشهد می باشد. این دوره به صورت :

  1. دوره آموزش پایتون مقدماتی
  2. دوره آموزش پایتون پیشرفته
  3. دوره آموزش تکمیلی پایتون
  4. دوره آموزش دجنگا

به هنرجویان دوره برنامه نویسی با پایتون در بهترین آموزشگاه تخصصی برنامه نویسی در مشهد آموزش داده میشود.

ویژگی های دوره برنامه نویسی پایتون

از ویژگی های پایتون می توان به این نکته اشاره کرد که یک زبان اسکریپتی و بسیار قدرتمند و گسترده است و این روزها می توانید آثاری از نفوذش رو تقریبا همه جا ببینید

از پروژه های ساده و بسیار کوچک گرفته تا پروژه های عظیم و بزگ چون برخی از نرم افزار های NASA پایتون در ویژگی‌ها با زبانهای تفسیری پرل، روبی، اسکیم، اسمال تاک و تی سی ال مشابهت دارد و از مدیریت خودکار حافظه استفاده می‌کند.

همچنین برخی افراد معتقد هستند که پایتون بهترین زبان برنامه نویسی برای هک می باشد.

در زبان برنامه نویسی پایتون از نویسه فاصله و جلو بردن متن برنامه برای مشخص کردن بلاک‌های کد استفاده می‌شود. شما عزیزان اگر به دنبال کلاس پایتون حضوری هستید، آموزشگاه فنی و حرفه ای انتخاب مشهد این امکان را به شما داده است که بتوانید به صورت حضوری به آموزشگاه تشریف آورده و اقدام به یادگیری این زبان برنامه نویسی نمایید.

پیشنهاد میشود جهت دریافت مدرک بین المللی پایتون و کسب اطلاعات در رابطه با دوره های برنامه نویسی با مدرک بین المللی انتخاب مشهد با یکی از شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا مشاوران ما اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

کلاس های آموزش برنامه نویسی پایتون

آموزشگاه برنامه نویسی انتخاب مشهدبه عنوان مرکز اصلی آموزش پایتون در مشهد،یک کلاس آموزشی بصورت کلاس خصوصی برنامه نویسی پایتون برگذار می کند.

در کلاس خصوصی برنامه نویسی پایتون مسلما زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت.

قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس های خصوصی 4 تا 5 نفر می باشد

شما عزیزان با شرکت در دوره آموزشی برنامه نویسی پایتون در مشهد میتوانید این زبان برنامه نویسی را با بهترین اساتید و به صورت بازارکار آموزش ببینید.

و با در نظر گرفتن مدت زمان بالا برای آموزش کامل برنامه نویسی پایتون امکان انجام تمرین های مختلف درنرم افزار  پایتون وجود دارد

هنرجویان در این دوره پس از اتمام کلاس برنامه نویسی پایتون بلااستثنا قادر خواهند بود با پایتون برنامه نویسی کنند. برای کسب اطلاعات در رابطه با بهترین کلاس برنامه نویسی پایتون در مشهد همین حالا با یکی از شماره تلفن های ما در آموزشگاه فنی و حرفه ای انتخاب مشهد تماس حاصل فرمایید.

آموزشگاه فنی و حرفه ای انتخاب در مشهد تخصصی ترین آموزشگاه فنی و حرفه ای برنامه نویسی در مشهد دوره حضوری پایتون را با بهترین استاید برنامه نویسی برگزار کرده و مدرک معتبر برنامه نویسی پایتون را به هنرجویان خود ارائه میدهد.

آموزش برنامه نویسی پایتون با مدرک معتبر

موسسه آموزشی تخصصی برنامه نویسی پایتون در مشهد بنام موسسه فنی و حرفه ای انتخاب مشهد زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور به فراگیران دوره برنامه نویسی پایتون بعد از گذرندان کامل دوره دو نوع مدرک معتبر بین المللی فنی و حرفه ای برنامه نویسی پایتون و مدرک بین المللی پایتون قابل ارائه به شرکت ها و سازمان ها با قابلیت ترجمه دادگستری جهت مهاجرت و گرفتن جواز کسب و … مختلف ارائه می دهد.

– مدرک فنی حرفه ای برنامه نویسی پایتون
– مدرک معتبر داخلی برنامه نویسی پایتون

سر فصل های دوره پایتون مطابق با استاندارد های سازمان فنی و حرفه ای کشور  تنظیم شده است. در رابطه با هزینه دوره پایتون باید بگوییم هزینه دوره پایتون نیز مطابق با هزینه دوره پایتون سازمان فنی حرفه ای کشور می باشد که با تخفیف قابل توجهی ثبتنام صورت میگیرد.

کلاس های برنامه نویسی پایتون در موسسه انتخاب مشهد به صورت کاملا تخصصی و صفر تا صد بوده و مناسب برای افرادی می باشد که هیچ پیش زمینه ای از این زبان برنامه نویسی ندارند.

سرفصل های دوره برنامه نویسی پایتون

در این بخش سرفصل دوره آموزش برنامه نویسی پایتون و آموزش برنامه نویسی پایتون فنی حرفه ای را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

نصب پایتون
محیط برنامه نویسی IDLE
ورودی، پردازش و خروجی
ساختار های تصمیم گیری و منطق بولی
معرفی ساختار های تکرار
تابع
لیست و تاپل (مقدماتی)
دیکشنری و مجموعه (مقدماتی)
رشته ها
کلاس و برنامه نویسی شی گرا

توضیحات تکمیلی و بیشتر درباره دوره برنامه نویسی پایتون

زبان پایتون دارای کاربردهای متنوعی در شرکت‌های توسعه نرم‌افزار مانند بازی‌سازی، شرکت های طراحی وب سایت، برنامه‌های کاربردی، توسعه زبانی، پیش‌نمونه‌سازی، برنامه‌های طراحی گرافیکی و دیگر موارد است.

این موارد موجب شده‌اند پایتون جایگاه ویژه‌ای در میان زبان‌های برنامه‌نویسی پیدا کند. پایتون دارای کتابخانه‌های استاندارد بسیاری در زمینه‌های گوناگون مانند عملیات روی رشته‌ها، اینترنت، ابزارهای وب سرویس، رابط‌های سیستم‌عامل و پروتکل‌ها است.

برند های معتبری مثل یوتیوپ، گوگل، یاهو، شاپ زیلا و اولتراسیک از پایتون استفاده می کنند. ناسا (NASA) نیز از پایتون برای برنامه‌نویسی تجهیزات و ماشین‌آلات فضایی خود بهره می‌برد.

تمامی افراد علاقه مند به برنامه نویسی و افراد جویای کار در حوزه IT مخاطبین دوره آموزشی برنامه نویسی پایتون می باشند.

برای حضور در کلاس ها و دریافت مدرک معتبر بین المللی پایتون  در مشهد و شرکت در دوره آموزش برنامه نویسی پایتون Python تنها کافیست با یکی از شماره تلفن های این آموزشگاه تماس بگیرید و یا به صورت حضوری جهت ثبت نام به آموزشگاه از طریق اپلیکیشن نشان و یا گوگل مپ و یا اسنپ و یا همین سایت مراجعه نمایید.

آینده شغلی برنامه نویسی پایتون

می توانید پس از گذراندن کلاس آموزش پایتون با مدرک بین المللی به عنوان برنامه نویس پایتون در شرکت ها و سازمان های مختلف بصورت تخصصی و با درآمد بالا مشغول به کار شوید.

انجام پروژه به زبان برنامه نویسی پایتون

جهت انجام انواع پروژه های برنامه نویسی پایتون، می توانید با تیم پروژه انتخاب مشهد در ارتباط باشید.

تیم پروژه انتخاب مشهد با اعضای متخصص و حرفه ای در زمینه انواع زبان های برنامه نویسی از جمله زبان برنامه نویسی پایتون، آماده پذیرش انجام پروژه پایتون شما عزیزان می باشد. جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.

دوره برنامه نویسی پایتون با مدرک بین المللی فنی و حرفه ای

با توجه به گفته های بالا، یکی از اصلی ترین ویژگی های آموزشگاه انتخاب مشهد ارائه مدرک بین المللی و فنی حرفه ای برای دوره پایتون می باشد. شما عزیزان میتوانید زبان برنامه نویسی پایتون را با بهترین قیمت و از صفر تا صد با دریافت مدرک فنی حرفه ای قابل ترجمه در موسسه آموزشی انتخاب در مشهد بگذرانید.

برای کسب اطلاعات در رابطه با مدرک بین المللی برنامه نویسی پایتون و نحوه صدور مدرک بین المللی در آموزشگاه انتخاب مشهد با یکی از شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا مشاوران ما اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

جهت آزمون برنامه نویسی پایتون فنی حرفه ای

برای ارائه مدرک فنی حرفه ای پایتون همانند سایر زبان های برنامه نویسی نیاز به دادن آزمون فنی و همچنین کسب نمره قبولی می باشد.

شما عزیزان میتوانید دوره جامع آموزش برنامه نویسی پایتون را در  بهترین آموزشگاه فنی و حرفه ای انتخاب در مشهد به صورت حضوری نیز آموزش ببینید.

سوالات متداول

شهریه دوره آموزش پایتون چقدر است؟

شهریه دوره آموزش پایتون در آموزشگاه فنی و حرفه ای انتخاب مشهد مطابق تعرفه سازمان فندی و حرفه ای کشور میباشد که با شماره تلفن های ما در آموزشگاه انتخاب مشهد تماس حاصل فرمایید.

مدت زمان دوره پایتون چقدر است؟

مدت زمان دوره پایتون دو ماه بوده و متناسب با سطح یادگیری افراد متغیر می باشد.

آیا پس از گذراندن دوره پایتون مدرک فنی حرفه ای ارائه میشود؟

بله، در آموزشگاه فنی و حرفه ای انتخاب مشهد پس از گذراندن دوره پایتون مدرک فنی حرفه ای قابل ترجمه ارائه میشود.

در صورت ثبت نام از طریق سایت شامل تخفیف خواهید شد.