آموزش تعمیرات کولرگازی و اسپلیت در مشهد با مدرک معتبر فنی و حرفه ای

آموزش تعمیر کولر گازی در مشهد در یکی از بهترین آموزشگاه های معتبر در مشهد بنام اموزشگاه فنی و حرفه ای انتخاب مشهد یکی دیگر از رشته های و دوره های پر درآمد و پولساز بخش تاسیسات می باشد که بسیار کاربردی می باشد.

امروزه بسیاری از مکان ها مجهز به کولر های گازی یا اسپلیت هستند که ساختار بسیار مهم و  پیچیده ای ( حرفه ای ) دارند ممکن است دچار مشکل یا خرابی شوند و با ارورهایی از قبیل ارور اینورتر و کد خطاهای اسپیلت رو به رو شوید که در این صورت به یک متخصص با تجربه نیازمند هستید.

کولرهای گازی و اسپلیت در فصول گرما نیازمند سرویس و تعمیر می باشند که بازار بسیار داغی دارند. از این رو هنرجوهای علاقه مند به این حرفه می توانند در دوره آموزش تخصصی تعمیرات کولرگازی و اسپلیت که توسط آموزشگاه فنی و حرفه ای انتخاب مشهد در کارگاه و موسسه ای با تجهیزات بسیار توسط اساتید با سابقه بالا به صورت عملی شرکت کنند. در دوره آموزش تعمیر کولر گازی، آموزش کامل پنل کولر ، تنظیم انواع کولر گازی ها و آشنایی با انواع کد های خطا و …. به طور کامل آموزش داده می شود و در پایان می توانند به راحتی وارد عرصه تعمیرات کولر گازی شوند و در حین کار هم می توانند از پشتیبانی به صورت نامحدود آموزشگاه بهره مند شوند.

هنرجویان عزیز می توانند به صورت گروهی و یا خصوصی در این دوره شرکت کنند

آموزشگاه فنی و حرفه ای انتخاب در مشهد

بهترین موسسه آموزشی تاسیسات و کولرگازی و اسپلیت زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور در مشهد آموزشگاه فنی و حرفه ای انتخاب در مشهد

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات کولر گازی

  • تاریخچه برودت و انواع خانگی و صنعتی
  • آشنایی با اصول کلی عملکرد اسپیلت های یک تکه و دو تکه
  • محاسبه ظرفیت و انتخاب دقیق دستگاه و محل نصب
  • نصب و آشنایی با شرایط و استانداردهای نصب و اجرای نصب کولرهای بصورت عملی و تئوری
  • شیوه و نحوه ی عملی لوله کشی ، جوشکاری ، خم کاری و پرچ ها
  • آشنایی با اجزا قطعات داخلی و توانایی باز و بسته کردن و عیب یابی تمام قطعات
  • توانایی عملی و علمی وکیوم انواع دستگاه ها و آشنایی با انواع بردهای برودتی و طریقه ی شارژ گاز
  • نشت یابی و تست لوله ها و شستشوی سیکل
  • تعویض قطعات و کمپرسور به صورت عملی
  • آشنایی با خطاها و ارورها و توانایی رفع اشکال
  • عیب یابی و رفع عیب
  • سیم کشی و آشنایی با وایرینگ کلیه دستگاه ها
  • آشنایی با برد الکترونیکی
  • امتحتن کتبی و عملی و معرفی به بازارکار

چرا باید توی این دوره شرکت کنیم ؟

بازار کار تعمیرات کولر گازی

با افزایش روزافزون تقاضا برای کولرهای گازی و اسپلیت در موسسه آموزشی انتخاب مشهد قاعدتا بازار کار این حرفه نیز از رونق زیادی برخوردار شده است.

همچنین تخصصی و حرفه ای بودن این شغل باعث شده تا کسانی که سررشته و تخصصی در کار ندارند حرفی برای گفتن نداشته باشند.

همه این دلایل و موارد نشان از بازار کار رو به رونق شغل تعمیرکار کولر گازی می دهد. با توجه به افزایش تقاضا برای نصب و تعمیر کولر گازی، بدون شک درآمد شغل نصب کولر گازی افزایش خواهد یافت و در چنین شرایطی نیاز به نیروی متخصص و حرفه ای است که مهارت لازم در نصب انواع مدل ها و برندهای کولر گازی را داشته باشد.

بنابراین با آموزش تعمیرات کولر گازی می توانید به صورت تخصصی با مهارت های این شغل و حرفه آشنا شوید و خود را برای یک شغل عالی و پردرآمد و پربازده آماده کنید.

چطور میشود در دوره آموزش تعمیرات کولر گازی در بازار کار به درآمد برسیم ؟

زمان و کیفیت ارائه کار یکی از مهم ترین فاکتورهای تضمین کننده ی موفقیت در این حرفه است.

پس می بایست با ارایه عالی ترین خدمات تا جای ممکن ، مشتری راضی از دیگر فاکتوری که روی درآمد شما در این حرفه اثر می گذارد، سرعت عمل ارائه کار و خوش قول بودن است.

خوش قول بودن و به موقع ارایه دادن کار نیز از دلایل دیگر تضمین کننده ی اعتبار و قدرت کار شماست.

تا جایی که ممکن در قیمت گذاری خدمات خود منصف باشد. از تبلیغات نیز غافل نشوید. یک تبلیغات اصولی و کاربردی می تواند تعداد مراجعات و مشتریانتان را افزایش دهد.

مهارت و تخصص از مهم ترین فاکتورها برای درآمدزایی در این شغل است بنابراین در انتخاب دوره آموزش تعمیرات کولر گازی دقت نظر داشته باشید و تمام جوانب رو بسنجید .

از مزایا دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای نصاب کولرگازی و اسپلیت

  • اعتبار در ۱۷۸ کشور دنیا – قابل ترجمه و دارای تائیدیه بین المللی – تنها مدرک بین المللی با قابلیت ترجمه دادگستری جهت مهاجرت
  • مطابقت با معیارها و استانداردهای بین المللی
  • استفاده از مدرک فنی و حرفه ای جهت تسهیل در صدور ویزا بعنوان یک مدرک رسمی و بین المللی که در کشورهای عضو سازمان جهانی کار مورد پذیرش می باشد.
  • قابل استفاده جهت جایگزینی تجربه کاری و تحصیلی جهت مهاجرت
  • كاربرد جهت اخذ پروانه كسب
  • كاربرد جهت اخذ ديپلم
  • كاربرد جهت وام خود اشتغالي
  • كاربرد جهت استخدام در شركتها و كارخانه جات و مراکز دولتی
  • معرفي اشخاص آموزش ديده به صنايع از نظر توانايي و مهارت بر اساس استانداردهاي ملي مهارتي
  • استفاده از گواهینامه مهارت به مدت ۹۰۰ ساعت جهت مهاجرت و اعزام نیروی کار به خارج

چگونه با آموزش تعمیر کولر گازی وارد بازار کار کولر گازی شویم؟!

برای ورود به این حرفه و برای ورود به بازار کار نصب کولر گازی باید درباره انواع مدل های کولر گازی، طریقه نصب آنها، طریقه لوله کشی و برق کشی آنها و بسیاری از مطالب دیگر سررشته داشته باشید و طبیعیتا هر چه میزان تخصص و تجربه شما شما در این زمینه بیشتر، در بازار کاری این شغل حرف بیشتری برای گفتن خواهید داشت.

بهترین و سریع ترین راه برای رسیدن به این دانش و مهارت، گذراندن دوره های آموزش تعمیر کولر گازی در یک آموزشگاه کاملا معتبر و بین المللی در بهترین آموزشگاه تاسیسات و کولرگازی و اسپلیت بنام آموزشگاه انتخاب مشهد است.

چرا که در این دوره های آموزشی به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای کلیه مراحل و نکات لازم برای نصب صحیح انواع کولر گازی آموزش داده خواهد شد.

البته برای گذراندن دوره تعمیر کولر گازی باید دقت نظر داشته باشید و آموزشگاهی را انتخاب نمایید که به صورت کاملا تخصصی به آموزش نصب و تعمیر کولر گازی و اسپلیت بپردازد. آموزشگاه فنی و حرفه ای انتخاب مشهد با قابلیت استخدام در مشهد با فراهم کردن مدرن ترین تجهیزات زیر نظر اساتید مجرب و حرفه ای ، در این زمینه بسیار موفق بوده است و دوره آموزش تعمیرات کولر گازی را به صورت حرفه ای و کاملا عملی برگزار می نماید.

حداقل درآمد نصاب کولر گازی چقدر است؟

درآمد این حرفه نیز همانند مشاغل فنی دیگر بسته به فاکتورهای مختلف مانند میزان دانش و تجربه، زمان و کیفیت ارائه کار، تبلیغات مناسب، مشتری مداری و غیره می باشد. با در نظر همه ی دلایلی که به آن اشاره شد ، میانگین درآمد این شغل می تواند از 15 تا 35 میلیون در ماه متغیر باشد.

بهترین آموزشگاه معتبر در مشهد برای شرکت در دوره آموزش تعمیرات کولر گازی کدام است؟

بهترین آموزشگاه در مشهد برای گذراندن دوره تعمیر کولر گازی آموزشگاهی است که به صورت کاملا عملی، زیر نظر مجرب ترین اساتید و سازمان فنی حرفه ای این دوره را برگزار کرده و در انتها مدرک رسمی فنی حرفه ای را اخذ کنند.

آموزشگاه و موسسه و مجتمع آموزشی انتخاب مشهد زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور یکی از بهترین آموزشگاه نصب کولر گازی است که با رعایت فاکتور های ذکر شده و بهترین شهریه دوره های آموزش تعمیرات کولر گازی و آموزش نصب را برگزار می نماید.

هدف موسسه انتخاب از برگزاری دوره تعمیر کولر گازی تربیت نیروی های متخصص و ماهر برای ورود به بازار کار کولر گازی است.

چگونه تبدیل به یک نصاب و تعمیرکار حرفه ای کولر گازی شویم؟

از آنجایی که شغل تعمیرات کولر گازی شغلی تخصصی است بنابراین برای ورود به بازار کار کولر گازی و فعالیت در این شغل می بایست ابتدا مهارت های مورد نیاز نصب و تعمیرات کولر گازی را به طور کامل فرا بگیرید.

یکی از روش های معمول برای آموزش تعمیرات کولر گازی یادگیری مهارت های این شغل شاگردی کردن زیر نظر یک استاد کار با تجربه است. این روش نیازمند مدت زمان طولانی ۶ تا ۱۲ ماهه می باشد، ضمن اینکه مدرک معتبری به شما ارائه نمی گردد.

روش سریع تر و معتبرتر دیگر جهت فراگیری تخصص ها و مهارت های مورد نیاز این شغل، گذراندن دوره های آموزش تعمیر کولر گازی در یک آموزشگاه معتبر در مشهد در زمینه تاسیسات است

آموزش تعمیر کولر گازی

ما در موسسه آموزشی انتخاب مشهد که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور فعالیت میکند همواره به چند اصل استوار هستیم ، معتقدیم آموزشی کاربردی هست که کارآموز بتونه با یاد گرفتن اون آموزش کسب درامد کنه و بتونه از پس هر نوع چالش و تعمیری بر بیاد.

ما برای این که این اصل رو بتونیم به بهترین شکل رعایت کنیم همیشه چند کار رو در دوره آموزش کولر گازی انجام می دهیم که در ادامه برای شما شرح می دهیم :

آموزش اسپیلت و آموزش کولر گازی شامل دو بخش تئوری و عملی می باشد ، در آموزشگاه انتخاب در مشهد بخش تئوری دوره آموزش تعمیرات کولر گازی چیزی حدود 10درصد دوره می باشد و 90 درصد باقی مانده دوره تماما عملی می باشد که کار آموز بتواند تمام قطعات ، مشکلات ، ایراد های احتمالی  رو برطرف نماید !

توجه داشته باشید که در دوره آموزش اسپیلت آموزشگاه انتخاب مشهد ، دستگاه های هر دوره تعویض می شود و اسپیلت های نو و آکبند جهت تدریس به کارآموزان به آموزشگاه اضافه می شود .

آموزش اسپیلت

در دوره آموزش کولرگازی و اسپیلت این آموزشگاه  از صفر تا 100 بصورت کاملا تخصصی و عملی به همراه ضمانت در آموزش و پشتیبانی 100%  و از بیس کار تمامی مواردی که کارآموز احتیاج داره رو بهش آموزش داده که این آموزش شامل پشتیبانی ویژه دوره آموزش تعمیرات کولر گازی نیز می باشد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر حتما با کارشناسان آموزشگاه انتخاب در تماس باشید

در صورت ثبت نام از طریق سایت شامل تخفیف خواهید شد.